Dag 16: Jobbar på ackord

En vän sa... Nej.. En vän krävde minst två inlägg per dag... Och jag är inte den som är den. Såklart att jag ska droppa två skrivisar per dag.. Men minst en av dem kommer vara otroooooooligt menlös.. This is it...

 

Jag och min vildblomma var på Kreta för inte allt för länge sen. På tiden när jag vägde som stora saker.. Och ute på en kompass-lös skattjakt efter den så kallade "gamla byn" så hittade vi flera objekt som vägde ungefär lika mycket som jag. Förövrigt så finns det inte nån jävla gammal by.. Det är en myt. Ett mejn. Det är nått grekerna hittat på för att få folk att ta flygtaxin till Kreta ist för att stanna hemma och semestra vid Siggefora camping. Dom ljuger lika mycket som försäljare på TRE... (Hatet har inte hunnit lägga sig (sen så skriver jag ju detta inlägg typ en halvtimme efter det senaste)..

 

Aja.. Here goes. Ting som väger hundra kilon, i runda svängar.

 

En ångvält, 2011 års modell

 

En någonting fylld med någonting.. Den såg ut att väga mycket iaf...

 

Ett berg

 

Att skriva inlägg 12 timmar i förväg var väldigt effektivt. Att göra sina arbetsuppgifter två dagar försent är också effektivt. Effektivt huvudvärksframkallande.


Kommentarer
Postat av: Chris

haha så sjukt bra!

Grekerna bara luras!



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0