Dag 16: Rasist, här, ta min fist!

Jag vill bara salutera ut ett abnormalt långt och krokigt mittfinger åt alla rasister där ut.. Jag har en idé. Tatuera in SD (förkortning för Sverigedemokraterna.. Jag vet att det kan vara svårt med förkortningar.. ehm.. och långa ord för er ibland) på armen med ett rostigt gem, byt till sommardäck (som ni snott) på er white trashhusvagn, koppla på den på er rostiga volvo 740 och flytta till skåne.. Sen mailar jag min spade så att ni kan gräva er loss! (ta inte hela Skåne.. Inte Ystad.. Det är så fint om sommaren) Generaliserar jag? Säger jag att alla Sverigedemokrater är bonnläppar som knappt kan stava? Ja. Stämmer det? Nej (vilket gör det hela lite läskigare). Inte så kul att bli dragen över samma luskam va?! NEJ TRODDE VÄL INTE DET. Så sluta dra med rasistkammen. Den luktar unket och stenålder...

 

Tack för ordet...




ps. Om ni verkligen flyttar till Skåne.. Snälla.. Låt Ystad va...


Kommentarer
Postat av: Ling

well said!

2010-08-19 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0