Dag 16: Svettig dag i revbensfabriken

Jag vill börja det här med lite mattematik.. Jag råkade ta en titt på ett gammalt mobilminneskort som legat och skräpat sen några månader tillbaka (Pga TRE?!) och... Ja.... Here it goes.. (ni behöver inget facit, svaret står redan)

 

+

 

=

NO SHIT SHERLOCK........


Det kanske inte ÄR något andligt och religöst det här med att gå ner i vikt ändå.. Det kanske helt enkelt handlar om mattematik. Men vi pratar matte D.. För jag kan fan inte få det att gå ihop. Det blir alltid en nolla för mycket..

 

Idag har det inte hänt så mycket annars. Jag träffade farsan på lunchen och.. Ja.. Åt lunch. Det var gott. Det var flottigt. Det var revbenspjäll... Men jag tänker lite så här. Det måste ju vara bättre att äta revbenspjäll, som mest består av ben, ist för en stor ångkokt kycklingfilé? Jag är helt säker.. Den är ju så stor!

 

Medan jag satt där och betraktade min fasha så började en insikt krypa till (o)ro. Mattematik hit och träningsreligion dit.. Om jag kommer få kämpa hårt mot onyttigheter så kommer jag få kämpa dubbelt så hårt mot genetiken.. Fan.. Jag är ju född för att äta.....

 

Kärnvapenkrig i all ära.. Men DNA.. Där har vi den riktiga boven..


Från och med imorgon så måste jag börja skärpa till mig. Kan nån ge mig en jävla örfil. Det måste ta stopp med alla goda luncher.. För älsklingspelsklingsvågen stannar aldrig. Inte ens den som går på batteri.. GAAAHHRRRHHGG!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

åååh, en våg från ica maxi?

2010-08-19 @ 21:55:33
URL: http://carottensviktbikt.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle behöva en flara jag med... Satans DNA och mesiga, dåliga flick självdisciplin! Vi resonerar för lika i matväg du och jag och det får man ju fan betala för!

Säg till om du vill med och jogga, kan ju ta en tur förbi något tai hak om vi varit riktigt duktiga ;) FAN! Nu kom det igen, belöningssystemet flarar mig själv

Postat av: Miss Jenny

hehe man måste ju äta iaf! för annars går man inte ner i vikt, så då kan det ju lika gärna va ;) haha ät nyttigt :D

2010-08-22 @ 20:17:10
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Camilla.B

bitch-slap

F´låt, vill inte slå egentligen men du bad om det. Lite förändringar, lite i taget. Lagom är alltid bäst, Bicce ;)

2010-08-26 @ 02:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0