Dag 17: Kommer jag få äta upp? Jag är ju inte så hungrig...

Jag vill att vi alla lutar oss tillbaka i stolen en stund. Tänk på någon gång som ni har blivit skitarga på nån för någonting. Säg att ni sedan får reda på att personen i fråga inte alls hade gjort det ni va arga på dom för.. Tänk er en situation där ni spytt galla (och det som kommer efter i äcklighetsskalan) över TRE och dess personal för deras tillkortakommanden.. Sen visade det sig att det kanske inte var så farligt egentligen? Jag VÄGRAR tänka så... Min ilska var genuin och rättvis. Och jag tänker inte äta upp nått! Grejen är bara att.... Jag tror att jag kommer få min föööön imorgon. Min Ajföööön.. INSHALLA. (Nu kommer den första och näst sista bloggsmilisen någonsin) :D

 

Idag har varit en halvt om.. (Äh har använt det uttrycket för mkt.. Lets go persian on this mother fudger!) Idag har varit en kam kam, rafte rafte (på ett ungefär) intetsägande dag. Jag vaknade sent. Jag kom till jobbet sent. Jag åt en beige jävla sallade på UNICO (förlåt, jag vill inte hugga fötterna på er, men kom igen.. Tillsätt smak i maten så ger jag er fötterna tillbaka) och sen åkte jag hem. Hemma så somnade jag för att vakna upp vid nio och missat allt. ALLT. Så ja.. Det har varit en mindre intressant dag. Typ som Bad Boys 2. Den hade samma fina egenskap.

 

PGA (inte golftouren) min kvällssömn så är jag ur fas och har inget vettigt att anteckna. Jag hade tänkt att ta en promenad, äta något gott, mysa med min flicka, klippa lite film, klippa mig, kolla på klipp (youtube)... Ja och mycket mer. Istället sitter jag här några gram tjockare (dafgårds), smålullig på ett glas rosé och känner mig misslyckad. Jag börjar tro att det inte räcker med att gå i trappor i ett tvåvåningshus för att tappa 2 kilon i veckan. Dags att sätta in reservplanen... Vänta bara.. * är lite hemlig för att jag kan *

 

I brist på annat så vill jag bjuda er på en vacker saga om min vän, Dolph:
http://www.youtube.com/watch?v=VO21PWpzDp8

 

 

Dagens form

Känner mig otroligt omanlig för att jag inte förstår hur man får in ett youtubeklipp i bloggen. Dels det, det andra är att jag sitter här med man-boobs. Det skulle till och med få Lorenzo Lamas att känna sig flickig !!!!

Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

På YouTube; Plocka fram "bädda in"-koden, copy-paste. På Blogg.Se; Klicka på HTML-knappen där du skriver inlägget, kopiera in Youtube- texten, uppdatera och... Done! :)

2010-08-20 @ 00:57:38
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: SUNKSNYGG

Hahaha du är underbar Bear!

2010-08-20 @ 09:24:43
URL: http://sunksnygg.blogg.se/
Postat av: Carro

6 dagar sen du skrev nu... KOM IGEN inte tappa =)

2010-08-25 @ 20:55:48
URL: http://carottensviktbikt.blogg.se/
Postat av: Moa!

björn hur va det nu med att uppdatera !

2010-08-26 @ 19:11:29
Postat av: Pia

dag 17? fortfarande? skärpning björn!

2010-08-27 @ 09:08:37
URL: http://justpisen.blogg.se/
Postat av: Camilla.B

Ja, jag väntar också på uppdatering :)

2010-08-27 @ 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0