Dag 3: Homo..Sapiens

De här kvällarna är det svåraste av alla. Kvällarna när man kommer hem vid ett, halv två och känner hur det suger till i magen. Hela jag skriker att jag borde ta mig till närmsta kebabhak (Mariannes? word). Men man får ju inte det.. Däremot fick jag precis krypa till korset och äta en riskaka. Jag lyxade till det med gyroskrydda så att det iaf fick en onyttig smak. Fejk it till you mejk it liksom. Jag mejnade, så att säga, sönder min mage!

 

För en halvtimme sen fick jag frågan jag fått så många gånger förut. När jag tänker efter så händer det oftast när jag har på mig mina rosa skjortor (= när jag har på mig mina skjortor).

 

 

Hon - "Är du gay?"
Jag - "Nej, men tack ändå!"
Hon - "Synd. Jag skulle behöva en gay just nu. Du skulle passa utmärkt.. Är du säker på att du inte är gay??"
Jag - "Ja. Men jag tar det som en komplimang"

 

 

När jag gick därifrån så hörde jag hur hon och hennes kompis viskade om att dom skulle göra mig till gay.

 

Gör mig till en BEAR! (sök på wikipedia om du inte är insatt i prajd)

 





Kommentarer
Postat av: Syster Lina!

Jag tycker du är duktig Björn! Håll ut!

2010-08-05 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0