Dag 3: Kurr... Kurr.... SLUTA LÅT!!!!

Idag var en alldeles speciell dag! Idag var första dagen i mitt nya liv! Ja ja, jag vet, det var i måndags. Men det här var starten på ett annat nytt liv, eller rättare sagt, början på vägen till starten mot ett annat nytt liv. Ett liv av kunskap och framgång! AAAAAH!!.. Liv hit och liv dit liksom..

 

Jag tog en bild på dagens matlåda för alla er som går igång på sånt (jag vet att ni finns där ute era sjuka jävlar!)

 

Mmmmmmmmmmmatlåda

 

Det är faktiskt inte dagens matlåda på bilden. Det är en matlåda från förra gången jag skulle bli smal. med samma ingredienser (kameralös, så jag fick ta från arkivet) Dra mig baklänges (i sanddynorna) vilken torr matlåda jag hade idag. Torr på så många nivåer. Den var torr (?!) men också torr (tråkig). Tänk er en kycklingfile panerad i grus. Låt den ligga i en masugn i ett par timmar. Häll sedan lite vatten på marken så att filén ser det. Skratta den hånfullt rakt i ansiktet. Sen skördar ni en omogen stjälkselleri, dränerar den på vätska,skrattar lite igen, väntar på en reaktion... Kommer det ingen? Simsalabalash, klart! Min självutnämde dietkonsult kollade på mig, skakade på huvudet och hällde över hälften av hennes sås på min tallrik. Gyyd var gyyd.

 

Kanske en powerwalk nu snart? Jag ska walka som alla dom där fitnessbrudarna gör, med armarna fladdrandes högt upp i vädret. Ser coolt ut............

 

2007. En eller två indiska luncher och 20 kg tidigare.

 

 

Dagens gå-snabbt-i-takt-låt: Dead by April - Lost. Skiter i om det är pojkbandsmetal "HANNU".

Du är finne. Vad gör du ens här?!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mahahaha! Bra idé, keep it up! Jag borde fan göra detsamma!

Postat av: alienfreak

såhär kommer jag ihåg dig me din bil och sernanders fik:)

2010-08-04 @ 23:20:20
Postat av: Sandra

Darling, här kommer ett tips från en av alla sjuka jävlar som gillar att du fotar din matlåda ;) haha. Lär dig gilla vinäger!! Kanske lite knepigt i början men den kan fukta vilken öken som helst, och när man har börjat så är det svårt att sluta ;) kör hårt!! Puss och kram

2010-08-07 @ 08:28:55
URL: http://Ladugardslandet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0