Dag 7: Bellmanhistorier

En lång och härlig dag i utlandet... Skåne... Fint liksom.. Sen åkte vi till Danmark. Det är också ett utland..

 

Idag har vi egentligen inte gjort något alls. Eller.. Vi har lärt känna typ tusen människor. Vill ni lära känna en grupp med människor snabbt? Teambuilding, det hade jag rekommenderat för några timmar sen. Nej, det räcker med att låta dom åka tåg tillsammans i 6 timmar. Jag tror att det beror på att alla bli så jäkla sunkiga efter ett tag så att alla murar och motstånd bara fallerar. "Du luktar. Lika bra att vi blir vänner"

 

Sen erbjöd kvällen ett besök på McDonalds, köpte inget, men jag är inte säker på om det var tack vare min järnridå eller om det var bristen på danska kronor..

 

Väl tillbaka på hostellet spelade vi ... och president (eller som mina grannar i hagen kallade det, vit och svart. Klockrent!!) med Emils jävla östgöteregler. Fan jag gillar verkligen den där grabben men försöker han bestämma reglerna en gång till så lämnar jag honom på en dansk ö utan vare sig pölse eller korv!

 

Nu har jag blivit inackorderad i ett jättelitet rum med en dansk, en norrman... Gör det mig till Bellman?!

Kommentarer
Postat av: Emil

AAAAhahahaha!! ÖSTERGÖTLAND RULES!!!!

2010-08-09 @ 00:54:39
Postat av: RichieM

Störtskön Blogg min vän! Följer din viktnedgång slaviskt! Jag är en fjärdedel öststatare du vet..

2010-08-09 @ 08:24:12
Postat av: Anonym

Du har det inte lätt!..

2010-08-09 @ 17:17:51
Postat av: Filippa

Haha jag älskar din blogg Björn. Sluta aldrig.

Puss

2010-08-10 @ 00:38:28
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0