Dag 7: Internet onboard

Jag har fått skäll. Ofta man får skäll. 25 bast och jag får skäll. Men jag antar att jag förtjänar det.
Jag har som några av er kanske märkt inte skrivit på några dagar. Min flickvän (typ doktorand i blogg) berättade att det det är jätteviktigt att skriva minst en gång per dag. "Annars kommer folk skita i dig!!!". Och man vill ju inte bli skiten på!

 

Anledningen till mitt bortkommande är att det har varit två hektiska dagar. Stressiga och förjävliga om ni så vill.

 

Och det som har skapat stress och satskap är tre winnerbäckbiljetter, ett bröllop, en entrepenörsmässa i Danmark och en möjlig magsjuka. Okej att jag ville bli smittad av min brud, man går väl ner i vikt när man är sjuk, men hade det inte räckt med en förkylning eller nått? Tänk er rakblad doppade i malaria eller nått. Så har mitt tarmsystem haft det (ursäkta det grafiska språket). Jag misstänker en chevreost.

 

Bowen i draumat

 

Nu sitter jag på tåget och hoppas att de nästkommande 100 restimmarna kommer att gå snabbt och smidigt. Undrar om toaletten är ledig (chevreosten). Jag tror att jag måste pjuka.... Shit.... *springer*

 

Jag för en timme sen när jag inte ville spy. Jag ser om än mer besvärad ut nu.... Nu när jag vill spy liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0