Dag 161: A.K.A dag nummer 1 ! ! ! ! ! ! !

Yeah bitches.... IM BACK (Kör Dj Mangoos "Im back" på högsta volym.. Fuck, tinnitus. STÄNG AV!!)

 

Det trodde ni inte va? Förstår det. För det gjorde inte min familj, min flickvän, mina vänner eller nån annan för den delen heller.. Hajja att några av grabbarna på min utbildning planerade att starta en intern tävling där de skulle välja ut en varsin adept (en varsin fat bastard) som dom skulle få i form. Typ som en sån där träningsdokusåpa utan kameror eller vinstpengar. Men ingen ville välja mig. Som om jag vore en lost soul. En banan.

 

eat this.

 

Hur som så är jag igång igen. Senast jag skulle bli modell gick allt i stöpet efter en fatalt god buffé på Ålandsbåten. En käpp i mitt hjul. En punka i min bilring. Förra gången handlade det om att äta rätt (lite) och gå ner i vikt (mycket). Det kommer det handla om snart denna gång med, men till och börja med så kör jag lite regelrätt styrketräning. Light weight. Jag antar att jag är tillbaka runt den episka vikten 100 pannor igen. Typ alltså.. Landar väl vid 98-97. Mitt mål är att bli anorektiker innan jag fyller 27 alternativt väga 78 kg senast första juli.

 

Häng på vettja. Nu kör vi. Folkrörelse FTW!

 

 

20 kg / 170 dagar = 0,12 kg per dag. 0.12 kg ska jag gå ner per dag. I 170 dar. shit. När ska jag äta Mariannes kebab?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör lchf dieten om du vill gå ner fort =)

2011-01-12 @ 11:00:22
Postat av: Freddis

Ett finger i halsen är alltid bra när man trillar dit... hahah! (funkar)

2011-01-14 @ 00:06:43
Postat av: CamillaB

Vad skönt att du är tillbaka, både i välmående och bloggen! Jag håller tummen för att du fortsätter, med båda såklart :)

2011-01-16 @ 00:53:53
Postat av: Miss Jenny

haha skönt att slippa sånt där ;)

2011-01-18 @ 19:05:22
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0