Dag 6: Bicepsbjörn

Jag sitter och minns. Det är lite så jag jobbar. Jag lever mig tillbaka till tider då allt var, tja, smalt?! Jag älskar att minnas tillbaka. Men är det något jag har fått höra de senaste 15 kg:na är det: "Björn... Du kan inte leva på gamla meriter".. Helvete visst att jag kan! Jag menar, hade du jobbat två år på Google så hade ju det varit en relativt bra merit att ha med på CV:t. Eller? ELLER!?!?!?!?!?!?!?!?!?!! Ja, är svaret.  Ja.

 

Jag minns till exempel att jag en gång i tiden hade det eminenta smeknamnet Bicepsbjörn. Jag kan tänka mig att många buffiga grabbar back in the days kunde tycka och tänka att jag var en liten tönt som titulerade mig själv som Bicepsbjörn. Det baserar jag på det faktum att jag hade tänkt likadant.. Men jag kallades inte BB för att jag hade stora biceps (vilket jag iofs hade. Större än dig) Det var så enkelt att jag av en slump (en SLUMP SA JAG!!) alltid tränade armar när Kocken (ingen vet hans riktiga namn) var på gymmet. Det ena ledde till det andra och det andra ledde till en jävligt soft tröja från HM med ett skönt tryck. Tröjan valde mig som den där schletna trollkarlshatten valde Harry Potter kan man säga. Grabbarna blev avundsjuka och tjejerna fick röda kinder. Jag svär.. Så var det.. Asså.. Det var så.. !!!

 

(bilden har jag klippt ihop i Paint. Man får tydligen inte använda Adobe Photoshop gratis)

 

Nu för tiden har jag på mig tröjan när jag lagar mat och degar i soffan. Lite som att använda en sax som skruvmejsel. Det går men det är inte rätt liksom..

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla.B

Hahahahaha, det går men är inte rätt liksom,,,, Lovely!

2011-01-18 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0